Thursday, 24 November 2011

NAK BERUBAH

Tibe2 rase nak berubah ? haha. Fizwan nak berubah ? berubah cam mane tu ? tengah keje temernung sorang2 . Nasib takde sape yang perasan . haha . Tibe2 je hati nie terbuka rase macam nak g masjid je sembahyang hari2 la kalau sempat, tapi kat rumah ke pun okayy jugak kan ? huhu . Tak slah kan saye nak berubah , berubah dari baik ke arah yang lebih baik . Alhamdulillah , mungkin saye da dapat hidayah . Mungkin ade yang cakap saye ni buang tabiat nak mati da kot . haha . Tapi kesah ape saye dgn mulut orang nak cakap ? Orang takkan berhenti cakap pasal kite , takkan nak tunggu orang berhenti bercakap tentang saye baru saye nak berubah ? Dan mati dulu kot time tu , kan tak sempat nak taubat .

Mane la taw ajal saye semakin hampir da, so sekurang2nye sempat la berubah dari tak sembahyang ke sembahyang . Harap2 saye berubah la n mesti ade yang pelik tibe2 nampak muke saye kat masjid . Manusia boleh berubah kan ? So jangan nak pelik sangad la korang tengok aku kat masjid .



Baju melayu yang saye pakai kat atas nie , akan saye gune buad pergi masjid , bukan untuk raye je . Tibe2 teringat pulak kat awk , tapi tak pe la . Mungkin dy da tak ingat kat saye . Da tak de ape kot nak luahkan da , laen kali pulak saye luahkan ape yang terbuku di hati nie . Doakan saye berubah hingga akhir hayat saye ye . Trimas .


No comments:

Post a Comment